Oftest stillede spørgsmål
-
Kan jeg se anmeldelser fra andre kunder?
Du kan se vores anmeldelser på Trustpilot her.
-
Hvordan ændrer jeg min ordre?
Du kan ændre din ordre ved at kontakte os på kontakt@stylabs.dk eller ved at trykke her.
-
Hvad er jeres åbningstider?
Vi har ikke en fysisk butik man kan henvende sig i. Vores webshop er åbent 24/7. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for 24 timer og allersenest inden for 2 hverdage.
-
Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Du har altid mulighed for at kontakte kundeservice på kontakt@stylabs.dk eller ved at trykke her. Hvis din henvendelse drejer sig om en reklamation anbefaler vi at du kontakter os her.
Levering
-
Hvordan håndteres defekte varer?
Vi refunderer varens fulde beløb eller sender en ny vare hvis du foretrækker dette. Skriv til os via dette link for reklamationer.
-
Hvad er jeres refusionspolitik?
Vi refunderer varens fulde beløb efter modtagelse af varen.
-
Hvordan returnerer jeg en vare?
For at returnere en vare kan du sende varen retur til følgende adresse:
- Att: Stylabs I/S
- Nørrevænget 54
- 8600 Silkeborg
Husk gerne at have skrevet dit ordrenummer i pakken. Vi anbefaler at du tager fat i os via vores reklamationsside her først, hvorefter en af vores medarbejdere vil tage fat i dig og hjælpe dig med refunderingen.
-
Hvad er prisen for forsendelse?
Vi har altid gratis fragt på alle vores ordrer.
Betaling
-
Hvornår trækkes pengene fra min konto?
Pengene trækkes fra din konto efter at varen er blevet afsendt fra vores lager.
-
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?